MOPPE<3



Har fortfarande inte hämtat min datorsladd (shame on me). Hade tänkt göra det imorgon men nu har det snöat så vet inte ifall jag kan köra moppe dit. Jo just det, glömt berätta, fått mitt moppekörkort så har kört lite rundor igår med becka och mahlin :) Körde runt om, till slut var vi i skåne län, och uppe på hallandsåsen och aa, överallt och ingenstans. Min moppe på bilden förresten. Imorgon har vi nationella i engelska, hör och läsförståelse. Kommer typ avlida! Men sen är det helg! (y)

Emma - VÄRLDENS BÄSTA MAGGAN! :) den här bloggen borde ni verkligen läsa/följa. Hon är hur snäll och rolig som helst, och hon är även tillsammans med min bror. Hon är bra på att redigera och det kommer ofta bilder (dock inte nu för hennes internet på den bärbara, där alla bilder finns, är sönder) och hon uppdaterar ofta. Läs bloggen och ni kommer garanterat inte ångra er :)


Kommentarer
Postat av: FREJA KNUTSSON

din lille moppetönt :D<e333

2009-03-12 @ 22:00:49
URL: http://guilibe.blogg.se/
Postat av: emma

aww=).

gull maggs!

men jag vet itne när jag kommer att få internet heller=(.

men nu uppdaterar jag så ofta jag kan.

builder kommer det MKT så fort internet fungerar på min data igen. <3

2009-03-13 @ 17:18:51
URL: http://emmasvahn.blogg.se/
Postat av: Mirry

ooo snygg moppe!



Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!

2009-03-13 @ 17:25:28
URL: http://www.arntyochmirry.se

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0