Mer blogg, mindre bdb.

Skolan idag, väldigt slapp eftersom vi har lite mer än 3 timmars håltimme sammanlagt. Först 2 timmar och sen 1. Så jag har mest spelat kort idag med lite av klassen. Väldigt kul förutom att alla fuskar (inklusive jag själv :b) Men vi har åtminstonde kul och det är det viktigaste ;] Lät kanske lite ful men jaja. På lördag - söndag blir det ullared. Pappa har jobb-mässa på söndagen så vi ska campa på gekås camping :] Träffa Robin med som man inte träffat på ett halvår :O <3 Men innan det blir lördag så har vi match på fredagen och såklart våxtorps marknad med becka och johan. Imorgon händer det rätt mycket i skolan. Prov i no, läxa i religion och svenska + rörelse. Förresten så har jag bestämt mig för att sluta lägga upp så många bilder på bdb. Så kommer nog bli fler uppdateringar här.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter förnuftigt. Roligare med fler uppdateringar :)

2008-09-03 @ 17:30:09
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Vill du vara med eller känner du någon som vill ha en ny header ?

Kika isåfall in min blogg :)



/ En tjej i storstan

2008-09-04 @ 09:55:00
URL: http://jjennny.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0