lista :]

orkar inte skriva så mycket om dagen. skrivit det mesta på min bdb , läs där om det är ngt. snart föreläsning (N) men men. slänger upp en lista ist för att skriva :]

DAGENS VILL HA: han (a)
DAGENS KLÄDSEL: jeans, tjocktröja
DAGENS SMINK: NADA :D
DAGENS FRISYR: uppsatt sen efter gympan nersläppt :O krulligt som in i ^^
DAGENS HÄNDELSE: inte mkt.
DAGENS LÅT: jag blev full på min coca cola :]
DAGENS PLANER: föreläsning (N)
DAGENS SAKNAD: amanda såklart :]
DAGENS DUMMASTE: marcus :| skvätte vatten på mina byxor :O
DAGENS SJUKA: foten och benen.
DAGENS DROG: godis och vänner.
DAGENS ROLIGASTE: matten ffs ;D
DAGENS FAVORIT: beckisch och frejisch :]
DAGENS KÖP: gottis :]
DAGENS GODIS: choklad :b
DAGENS HUMÖR: flumm x)
DAGENS ORD: ?


Kommentarer
Postat av: Sofia

shit va jag skrattade åt coca-colakillen, haha :D

2008-09-17 @ 18:24:54
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0