ge mig vinter!

var på sånt otroligt fotohumör innan. men sen slank lusten ur mig. ligger nu bredvid min ena katt, kollar igenom olika bloggar och ligger och lyssnar med ett öra mot tv:n. så otroligt skönt att vara ledig. men när man som mig inte har något roligt att göra känns det precis som vilken eftermiddag som helst. och nu vill jag shoppa med. kollade igenom massa modebloggar och såg massa fina kläder. avis till tusen! och jag vill vara femton också så jag kan brumma iväg på en moppe och ta en fika med kompisar eller bara mysa. ränneslöv suger! 14 suger! hela denna dagen suger! ge mig vinterväder så man kan ha fler myskvällar, kan dricka varm choklad och kaffe och ha vinterkläder utan att svettas ihjäl!

okej, udda inlägg men jag är så trött så jag vet knappt vad jag skriver ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker inte du ska be om ursäkt varje gång du skriver något för då genomskådar alla dig ändå. detta va bra och det är bara en fördel om du själv tycker om det du skriver :)

2008-09-23 @ 17:40:18
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0