Sjuk

Sjuk nu igen, så nu hinner jag blogga. Har fullt upp så oftast lägger jag bara upp några bilder på bilddagboken. Snabbt och enkelt. På bloggen är det lite mer. Man måste skriva en hel text som helst ska vara innehållsrik och förstålig. Dock är jag inte så bra på att omvandla tankar till ord och det tar ett tag innan jag kommer på vad jag ska skriva.
Just nu sitter jag framför datorn, desperate housewifes går på tv'n , dock repris, och bror är i rummet bredvid. Han hade ingen lektion idag mer än yrkesstugan eller vad det nu hette (när jag väl lyssnar på honom så försvinner mitt minne, inte bra!).
Gick iallafall till skolan imorse, men åkte hem efter andra lektionen. Fick några sms av freja och sen somnade jag. Nej nu ska jag skriva lite på min reccension (stavning?) av programmet "PLUS". Sen ska jag också plugga på spanskan. Prov imorgon ifall jag blir bättre.


emmaahaansson

Kommentarer
Postat av: f r e j a

<33333333333333333333 älskar dig, krya!

2008-10-14 @ 18:15:07
URL: http://imfreja.blogg.se/
Postat av: Hang

Jodå med mig är det bra!

Krya på dig :)

2008-10-14 @ 22:56:52
URL: http://hang.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0