Mycket text..

Nu hade jag tänkt blogga lite. Inte mycket men litegrann. Är inte alls sugen på att skriva och har inte lust att lägga in fotona på datorn från min megabraiga(*NOT*) mobilkamera. Eller den är ju bra ibland men vill ha en systemis (oj lite tjat där igen, men min blogg ;p).

Skolan idag, först någon nutidsorientering. Många frågor, kunde inte ens hälften ^^ Sen eng, skrev annat slut av filmen "Gilbert Grape". Sen gick jag ut i central och läste engelskabok. Kom till sidan 7 (och den började nog på 5) pga lite roliga personer slog sig ner och började snacka. Efter engelskan var det SO och jag och mahlin jobbade på bra. Sedan lunch och efter det svenska, läste där med i central och då kom iza och joinade mig. Snackade ganska mycket och fick knappt något läst. Sen var det spanska, gjorde inte alls mycket eftersom vi bara övade på provet vi ska ha den 15/10 (?). HK sista timmen och då gick jag, johan och leutrime till banken(tillsammans med resten av klassen fast dom var redan där^^). Kom försent och sen lyssnade vi på någon kille som snusade(enda jag la märke till, då kan ni ana att man hade tråkigt). Sen gick jag och Leutrime(<3) tillbaka.

Nu ikväll skulle jag egentligen gjort Svenska uppgiften men glömde den i skåpet så vet knappt vad jag ska skriva mer än att se om jag kan hitta en särskild produkt och hur den framförs i filmen/tv-serien? Ingen aning men hoppas jag ska lösa detta eftersom läxan är tills imorgon. Ska också kolla runt lite bland roliga bloggar och sen kolla ugly betty + desperate housewifes (ett måste!)

För mycket text, (jag som sa att det inte skulle bli det ^^) för lite bild så bjuder på några random-bilder.
 
Bekkas mobil

Kortspel är ett måste i skolan.

Vindruvor. I love it!


Kommentarer
Postat av: laijna

Det är verkligen inte roligt på en bank :S

2008-10-07 @ 19:32:10
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: Hang

Allt bra idag? :)

2008-10-07 @ 22:00:26
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Hej!



Vill du tjäna extrapengar på ett väldigt enkelt och kostnadsfritt sätt? Registrera dig då här:





http://pengargratis.se/?r=1332





och börja samla poäng. Det är väldigt enkelt och helt och håller gratis. Du får sedan dina pengar insatta på ditt konto eller om du vill i ett brev på posten. Nu finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en bärbar dator. Du har inget att förlora på detta, du kan endast gå plus!



Lycka till!

2008-10-08 @ 14:30:36
Postat av: LINDA

hehe saNT SANT.. men vattenpipa har ju smak :)

2008-10-09 @ 18:35:37
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: LINDA

hahahah gud så söt. Man får ju panik haha

2008-10-09 @ 23:16:47
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0