adios sönderblekt gulblondt hår. hola brunt!

Äntligen har man då färgat håret. Trött på den fakeade hårfärgen som gör att jag ser väldigt röd ut. Nu är det istället brunt, men lite "grå-dassigt" på vissa ställen. Men men, det får duga tills vidare.

Innan kollade jag på gossip girl. Spännande till tusen. Och nu ska jag kolla hål i väggen. Frejas lilla älsklingsprogram ;] Haha, missa inte det nu!

Måste egentligen plugga men eftersom jag var sjuk när vi fick svaren till instuderingsfrågorna så kan inte jag plugga så mycket. Aja hoppas det går bra ändå på tisdag.

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker :)

2008-10-19 @ 22:27:40

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0