VG+

Glömde blogga igår. Skäms på mig! Men var på gymnasiemässa på Osbeck igår. Blir handel och valpaketet turism. Snackat med Hanna om det och hon säger att det finns nästan inget negativt med det.

Idag har jag varit på fitthumör (ursäkta mitt språk), men har haft ont i magen och varit allmänt nere. I skolan hände inte så mycket. Klf-tid, bild, engelska, språk. Fick reda på mitt spanskaprov VG+. Megaglad för trodde bara jag skulle få G så. Ska bara jobba mycket på gruppuppgiften (jag, mahlin, theo och kevin) så höjer jag mig kanske! :D

Nu ikväll händer väl inte så mycket. Ta det lugnt och lite så. Imorgon blir det handboll och kanske filmkväll med bejbsen (Becka, Mahlin, Amanda, Freja, Lulle, <3) Får hoppas på det bästa. Pappa sa iallafall att han kunde köra mig vart jag ville nu i helgen. :}

Mycket text, lite bild. Men har glömt ladda in från mobilen -> datorn. Så laddar upp massa bilder på muffins och när vi fick spritsa grädde och tryffel och kristyr på muffins igår på vår hemkunskap. Bilderna kommer nog senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så du har bestämt dig för linje nu? :O:D

2008-11-07 @ 20:47:05
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com
Postat av: G U i L i B E

WHOOOOOOO! ;)





Men jag vill fiesta också ;D<3

2008-11-08 @ 12:21:30
URL: http://guilibe.blogg.se/
Postat av: sara/nyköping

Handel är bäst! ;)kram på dig!

2008-11-08 @ 13:28:23

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0