Sorry!

FÖRLÅT för att jag inte uppdaterat på länge! Men mitt humör har verkligen inte varit det bästa. Många svackor hit och dit, men idag var det lite bättre iallafall. Hade en inlämning, ett läxförhör, ett prov, två tråkiga lektioner, en rolig, och rörelse. Fick reda på hur jag låg till i Hemkunskapen. MVG :o ska bara fortsätta jobba lika bra som jag gjort innan.
I helgen händer det inte alls mycket. Inställt på lördag så alla vet!
Ska skärpa mig nu, och börja uppdatera mer! Jag lovar faktiskt. Bjuder på en bild sen gran canaria. Den nittonde december åker jag igen. Familjen, Wikingsson, Stoffe, Johansen <3


 Utsikten från balkongen.

Kommentarer
Postat av: G U i L i B E

utomlands<3

synd att de inte blev ngt, men det löser sig gumman :D<3

2008-11-13 @ 21:06:41
URL: http://guilibe.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0