Sundays sucks!

Precis som rubriken säger så suger söndagar! Fick precis reda på att vi har matteprov imorgon. Har blivit så skoltrött att jag glömmer viktiga saker. Har inte ens hemma min mattebok så blir väl IG på provet imorgon ifall jag nu ska till skolan. Halvsjuk som sagt. "/

Den här helgen sög verkligen. Rättare sagt har hela månaden bara varit dålig. Fast igår var ju en rolig kväll. Gick till becka typ vid 7. Strax därefter kom Jesper och Mattis och sällskapade oss, mig rebecka och robin. Biljard, Singstar, Datorn, Pepparkaksdeg, Vovven, Poker, och många skratt är bara en miniliten sammanfattning av vad som hände igår. Tack allihopa! <3

Nej nu ska jag försöka vila lite. Lägger upp en bild som jag gjorde om lite snabbt på mig och freja i något program jag laddade hem från google igår.


Kommentarer
Postat av: cattis

fin bild :'>

2008-11-17 @ 19:18:58
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0