sthlm uppd.

Här kommer en uppdatering på sthlm ;]

Lördag:

Vaknade klockan sex för att packa ut det sista. Anlände till Farsta Näs camping vid halv fyra typ. Då hade vi stannat massor av gånger pga att mamma och lars mådde illa, konstigt nog gjorde inte jag det, jag som alltid brukar må illa. På campingen packade vi upp och sen åkte vi och handlade lite mat. Hade mest myskväll och spelade Yatzy och Kalahaa (ngt konstigt spel ^^) Våra grannar har 2 stora, fina schäfer hundar. Otroligt snälla :] Sen somnade jag tidigt för jag var dödstrött.


husvagnen och förtältet / markisen , litet men mysigt :]

Söndag:

Vaknade ungefär vid halv nio, åt frukost och lite så. Sen gick jag och la mig på stranden och badade i havet. Underbart fint vatten, lite kallt bara, men alldelles klart. Sen låg jag där till typ ett, hade sällskap av mamma. Sen åkte vi alla till Bergasjön och sen till Trosa (xD) köpte en sov t-shirt där det står trosa på xD diggar namnet ;] sen åt vi på campingens restaraung.




Måndag:

Var i sthlm's innerstad idag. shoppade inte jätte mkt men mer än förra året iaf. Köpte några klänningar och saker till rummet och bikinis. 

broder på väg till sthlm, i mina schteek brillor ;]        ny klänning - indiska, :]


Tisdag:

Vaknade av att jag drömt jättekonstigt om typ massa konstiga saker som inte går ihop :S fattar inte drömmen men den var lite rolig när man tänker efter :p på dagen solade vi och sen på kvällen åkte vi till gerd&acke och brittmarie&lennart. Grillade hos Brittmarie&Lennart. jättegott. och jag badade i deras pool. nedgrävd och 26 grader ;] myyys :D


brittmarie och lennarts pool, myuyys :D

Onsdag:

Vaknade av att jag drömt ännu konstigare, nästan samma som drömmen jag drömde dagen innan. Handlade typ om MAXI och killen jag kanske gillar (säger inte vem!) och typ att han började kyssa och krama mig, och han hoppade på kryckor och sen såg jag min bror och jag bara; shit lagget. ses ikväll hos mig. sen typ nästa sak jag kmr ihåg från drömmen var att vi skulle kolla på film och att jag bodde nära en strand . sen vaknade jag. konstig dröm iaf! :S hahaha, sen så var vi på AVA mc i kungens kurva för lars skulle köpa googles och ngn ryggplatta :p sen kom gerd och acke en sväng och typ lite så.


   

Torsdag:

Körde hem vid typ tio typ tror jag. Stannade på vägen ganska många ggr :p sitter just nu här hemma. orkar inte packa upp. diskuterar med elin om det blir danmark imorgon. hoppas på det iallafall. :]<3

man mst få vara ego faktiskt x)


PUSS eran ;


Kommentarer

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0