Today..

Har inte så mycket att blogga om idag, därför jag inte uppdaterat under hela dagen. Vaknade vid ungefär halv elva. Åt en fralla och lite så. Sen under dagen har jag bara sett massa filmer och varit hos Balsam. Grillade ikväll och satt ute på vår lilla uteplats vid altanen. Sen kom grannarna både före och efter maten :] nu ikväll ska jag lägga mig någorlunda tidigt för att jag, mamma och pappa ska till tyskland imorgon =D har faktiskt aldrig varit i tyskland så det ska bli kul. :] sen vill jag säga grattis till alla som heter johanna - namnsdag idag. Fruntimmersveckan om ni inte förstått det. ;] ne nu ska jag sätta igång en till film, har inga roliga hemma, och datan är cp så den går inte att ladda ner på "/ snyft.


Kommentarer
Postat av: freja

SVAR: Avis? På vaddå? x'] Jag ska försöka så gott jag kan, sätt inte för stora krav på mig gullnos<3

2008-07-22 @ 23:07:17
URL: http://imfreja.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0