Några betyg

Oj, glömt uppdatera nu ikväll! Haft fullt upp att göra. Håller fortfarande på att packa men som vanligt kommer jag nog packa in i det sista! Åker ju som sagt om 3 dagar (har tjatat sönder alla i klassen nu, sorry) och jag har så mycket att göra nu. Har också fått reda på några betyg.
Matte - G (sänkt mig)
Samhälle - VG
Historia - VG (höjt mig)
Geografi - G
Engelska - VG
Svenska - VG
Spanska - VG

Förhoppningsvis kan jag höja matten igen, och spanskan SKA jag höja mig nästa termin. Så är det bara!

Men ska packa lite till nu (tror jag sagt packa 10000 ggr nu :p)
Imorgon blir det innebandyturnering. Heja 96!<3

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kämpa på!



På tal om det så ska jag nog gå och plugga lite nu...

2009-01-08 @ 16:50:15
URL: http://sonjat.blogg.se/
Postat av: A k s a n a <3

Hejhej, <3 :)

Har du lust att kolla på min blogg? Det är en blogg som handlar om Semla's kattungar, då man kan följa hennes '' tid som mamma ''.

Kika gärna in! <3



// Aksana <3

2009-08-08 @ 09:40:43
URL: http://dytozie.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0