kärlek?

vad är kärlek egentligen? ett pirr i magen varje gång man ser en person? eller kanske att man får gåshud varje gång man pratar med den? ne jag börjar tro att kärlek inte existerar. iallafall inte för mig. den kanske funkar för vissa men jag har inte hittat någon än. visserligen är jag bara 14 men jag vill också ha någon att dela glada skratt med. kärlek är väl en endaste stor cirkel känns det som. han gillar henne som gillar en annan som gillar en annan som gillar en annan och så håller det på. ett under att kärleken finns för vissa.  nu vill jag att ni som läser detta svarar på ett par frågor.

- vad är kärlek för dig?
- har du hittat din kärlek?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Kärlek är tillit och glädje. Jag har väl hittat min kärlek, men han har inte hittat mig om man säger så. Jag väntar bara på att han ska komma hem nu :)

2008-08-08 @ 17:38:17
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com
Postat av: emma

emma, kärlek är det absolut bästa som finns!

jag trodde aldrig att jag skulle hitta kärleken, eller att den var ämnad även för mig, det var tills jag träffade din bror.

jag fattar om det kanske är svårt för dig att förstå, imed det ör din bror. men han är verkligen helt underbar!

kärlek för mig? det är det finaste som finns! man är med en person som man känner sig trygg med, en som man vet alltid finns där för en, en person som är som en bästa vän fast mycket mycket mer! jag tror inte att man förstår hur mkt man älskar en person förrän man bråkar riktigt mkt med den man är tsm med, eller att ma är utan personen ett tag, man känner sig tom, som om ngn slitit ut hjärtat ur ditt bröst.

2008-08-12 @ 18:29:03
URL: http://iknowican.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0