illa-mående

sitter just nu hos grannen och kollar film. 27 dresses blev det just nu :] faktiskt bra hittills eftersom jag älskar typiska tjejfilmer ^^ sjöng lite singstar innan med ^^ haha själv helt lonely men det är skojj, övertalat mamma att köpa det nu :D mår jätteilla också och vet inte vad det är för fel på mig. fryser inte lika mycket längre men. "/ förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men skakade så jag inte kunde röra händerna typ. :| blev nästan rädd inatt ! nej nu ska jag fortsätta kolla film. uppdaterar imorgon om jag orkar. ekebo på kvällen men jag måste bli frisk först.. så får snacka med tjejerna imorgon hur jag ska göra + kolle om jag inte ska med.. är inte alls sugen på det faktiskt. mer sugen på att bara vara hemma..

Kommentarer

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0