Meningslöst inlägg.

Gjort om min header och bakgrundsfärgen på bloggen. Gjorde det lite snabbt innan idag för jag ville ha väck den rosa bakgrunden. Passar inte mig alls. Ne jag är mer grå just nu. Fortfarande sjuk och orkar inget. Blir ingen skola för mig imorgon, iallafall vad pappa säger. Mamma säger att jag ska försöka men jag är helt slut. Yr, hosta, förkyld, och svettas/fryser om vartannat. Ne ska stänga av datorn nu. Lägga mig och se på Grey's anatomy som börjar om 3 minuter. Sen ska jag försöka sova. Dock är det svårt då man hör ovädret otroligt högt i mitt rum. Men men, bara att bita ihop. Puss allihopa<3
Saknar min freja & resten i skolan :( <3


 Håll med om att denna bilden är otroligt söt på becka? Älskar det ljusa i huvudet och det mörka i bakgrunden, dock håller hon på att börja asgarva men det är bara gulligt, right? :}

Kommentarer
Postat av: freja [ g u i l i b e ]

rebecka är alltid söt!

saknat dig i skolan, du har missat massor, men det löser sig ;)<3333

2008-11-20 @ 18:54:49
URL: http://guilibe.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0