lussekatter+russin=mums

jag är trött, men jag uppdaterar ;D visst är jag duktig, haha! idag har jag knappt gjort något. duschat och lagt upp massa bilder på bdb. har haft megatråkigt! just det har käkat lussekatter och russin med, mums ;D ikväll ska jag plugga lite, och sen ska jag kolla lite runt bland bloggar! imorgon är det skola igen, men bara en halv vecka sen är det helg igen. tur det! hade aldrig orkat annars. skolan suger and that's it! längtar bara till gymnasiet då man läser något som man vill och inte för att man blir tvingad till det.
Bilden är sen en kräftskiva detta året. Jag, sanna, matilda, nathalie och elvira =)


Kommentarer
Postat av: F E B B

nej fan va cool bild! :)

2008-12-07 @ 19:47:51
URL: http://febb.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0