I'm back!

Så nu är jag äntligen tillbaka efter min lilla bloggpaus. Eller paus och paus, skrev inte så mycket innan heller så vet inte vad jag ska kalla det. Idag var jag hemma från skolan. Hade feber och ont i halsen igår så mamma tyckte jag skulle vara hemma. Har packat lite idag och haft allmänt tråkigt. Dock inte varit inne på datorn (duktiga jag). Nu ikväll har jag bestämt mig för att blogga lite mer. Ska ändra min design efter jag kommit hem från min resa (åker den 19 kommer hem den 6) och sen ska jag ta tag i det. Blev sugen nu när jag såg att amanda börjat blogga mycket. Sen har jag också fått en datamus av min käre bror. Han hade köpt ny (vet inte när han gjorde det, men antar för ett tag sen, jag är inte så uppmärksam här hemma) så fick jag hans gamla. Den fungerar inte alltid, men den duger ;D Har tagit sönder 2 stycken datamusar så har suttit med touchpaden när jag redigerat lite bilder. Ett tips: gör inte det. Är megajobbigt och tråkigt att inte redigera med en datamus.

Nej nu ska jag packa lite till. Bara 4 dagar tills vi åker.


Puss på mobilbilder *host*..

Kommentarer
Postat av: FREJA KNUTSSON

kommer sakna DAAAAAAJ :( <33

bra att du ska blogga!! ^^

2008-12-15 @ 19:19:23
URL: http://guilibe.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0