rekord

hade rekord bland statistiken igår ^^ eftersom jag inte är en storbloggare så var det inte så många men det duger för mig. får väl börja skriva lite seriöst nu med. men hade tänkt mig en "Dagens" lista varje dag och sen småinlägg? eller vad tycker ni om det? igår blev det ungefär 3 inlägg på mindre än 2 timmar. nästan chockerande. och just nu borde jag egentligen sitta med no-boken upptryckt i ansiktet men när man glömmer den i skolan är det svårt. klantig som jag är. blir kanske fest på fredag (dock bara cola för min del!) om jag får för mamma och pappa. hoppas!


slänger upp en bild på hur mitt hår blev efter jag haft det i en knut. :O sånt vill jag ha på balen!

Kommentarer
Postat av: k

hur många läsare har du nu? ;)

jättefint håår:)

2008-09-25 @ 21:49:57
Postat av: emma

sv till k:

när jag hade som mest hade jag 77 ^^ men har inte alls så många i vanliga fall :P skriver för skojs skull och inte allvarligt ^^ :] tack , men vem är du ?:)

2008-09-25 @ 21:53:40
URL: http://emmabywords.blogg.se/
Postat av: emma

madda fakka:O jävlar fint:O:O <3

2008-10-03 @ 15:02:18
URL: http://iknowican.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0