mina favoriter..

hemma från fotbollen nu och har precis käkat. fotbollen var riktigt jobbig (som den ska vara såklart) och rolig och om allting går som vi i laget vill så stannar jag i wry! vi ska kanske få en ny och mycket bättre tränare, annika. :] får hoppas ysby och ränneslövs föreningar går med på detta. jag håller tummarna!

hade tänkt kolla runt nu lite bland olika bloggar på blogg.se , har ju såklart mina favoriter freja och sofie - bäst foton ever! men dom andra är också superbra och som jag alltid läser (orkar inte skriva upp alla här) ska också ta en dusch och krypa ner i min lilla säng. åårh vill verkligen ha en bredare. men men, nöjer mig med den jag har. imorgon är det slapp dag i skolan, men vi har skoljoggen. och ja, springa är inte min starkaste sida. inte långt iallafall. men jag överlever väl? annars får ni bära mig (a) vi syns och hörs!


Kommentarer

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0