målar som en kratta

precis innan andra strykningen ska på, går emma ner till badrummet, tar fram nagellacksborttagningen och börjar ta bort. varför gör jag alltid det? börjar bli en vana, en tråkig vana. såg fram emot fina naglar. men när man målar som en kratta så ja, då är kanske bästa lösningen att låta mamma göra det så när hon (och jag) har tid blir det måla mina naglar.

bakade också kladdkaka innan idag till familjen så den ska avnjutas nu, de andra har redan ätit av den men eftersom jag duschade och fixade mig så ska jag äta den nu istället. jag lagade också mat till mig och lars innan idag eftersom han var sjuk och jag ledig. kokade potatis (lars gjorde moset^^), gjorde torsk i ugnen och god hollandaise- (ursäkta stavningen) sås. känner mig riktigt duktig! :} imorgon blir det skola igen. älsklingsdagen av alla skoldagar (bortsett från fredagen såklart) 3 h och 10 min håltimme. :D visserligen slutar vi tio i fyra men det är skitsamma :}


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jag blir ännu starkare av att alla skriver sådana fina kommentarer! Hehe tack så mycket, många som säger att det ser riktigt ut. Ja det har jag verkligen! Thank you :)

2008-09-23 @ 22:04:42
URL: http://fotofreak.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Tack!

Nej, jag har sådant hår. har aldrig plattat mitt hår faktiskt :P Men egentligen gillar jag inte mitt hår. Jag vill ha lite mer volym.

2008-09-23 @ 22:08:52
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: tack så mycket, gillar den :)

2008-09-23 @ 22:37:47
URL: http://fotofreak.webblogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0