big bang&döden

skola idag. har bara varit livrädd hela dagen. allt snack om big bang gör mig nervös och rädd. ni kan kalla mig mes om ni vill men jag bryr mig inte! jag är rädd för döden och det är något jag alltid varit. ibland kan jag få sådana ryck där jag bara tänker på att jag kan dö och då blir jag deprimerad. det är inte kul. så alla mina vänner som läser detta ; jag älskar er! <3 visst vi kommer nog inte dö än men ändå. tänkte ni ville veta att jag älskar er ändå? man borde säga det oftare till sina vänner / sin familj. och det ska jag börja med nu.



bild på louise för hon får alltid en på bra humör ;]<3


Kommentarer
Postat av: sara

haj :)

hur får man bilder som " överskrift " med ? :)

alltså där de står bloggnamnet ? ;)<3 pöss :*

2008-09-12 @ 15:24:20
URL: http://sarainmotion.blogg.se/
Postat av: frida

haha, synd du inte snackade med min fysiklärare då ;) för hon sa att det bara va amatörforskare som sa att jorden skulle gå under ^^

2008-09-14 @ 13:28:22
URL: http://fj.bloggagratis.se

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0