3 dagen nu..

freja kolla! jag uppdaterar ;] 3 dagen i rad *stolt* börjar nästan bli en vana att knappa in några ord här, även fast den kanske bara handlar om min dag ^^

skolan idag,
matte - tråkig
engelska - sjöng mest ;)
so - fattar jättemycket nu när vi har sofia.
mat - helt ok.
svenska - jobbade på bra med vanessa och izabell.
spanska - kollade film typ och jobbade lite.
hemkunskap - jobbade med johan gick väl bra, han och freja hade ju krig hela tiden ;p
sen slutade vi . så det var min dag hur var er? :]

ikväll ska jag inte göra så mycket, skulle tränat fotboll men har ingen ork till det idag. tror jag ska börja på en ny bok, får hoppas denna är bra. Kär och galen heter den och är skriven av Jennifer Crusie. Någon som vet om den är bra?

åårh, nu vill jag verkligen ha en systemkamera! give me money!


 




Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är sofia bra? Jävla skillnad jämfört med tony! :O

2008-09-02 @ 20:51:28
Postat av: f r e j a

du kan få låna min ENOK (systemis!)?!! men du får vara rädd om han :)<3

2008-09-02 @ 21:08:05
URL: http://imfreja.blogg.se/
Postat av: JOhanna

sofia är superbra :D!

2008-09-02 @ 22:49:18
URL: http://diaryofanobody.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0