sommaren.

när man har vänner som mina kan man inte annat än att le ,


sitter just nu och lyssnar på KICK - fest hos mig. tänker på sommaren och på minnena. kom på att jag var inte så mycket med kompisar, eller jag var inte med så många olika. var mest med sanna. sen var vi mycket med husvagnen och så. hade en helt okej sommar med tanke på vädret. hade inte velat ändra på något! bortsett från en moppe ^^ men den kommer om 4 månader. man får tänka positivt. :}

snart ska jag äta kladdkaka :D lägger bara in en bild på mitt udda hår xD gjorde en fläta från ena sidan till andra som ett diadem. hittade det hos ellinorak så testade det för någon dag sen. ignorera mitt rufsiga hår.

 


/ emms *


Kommentarer
Postat av: Ctina

Söööött :)

2008-10-31 @ 09:59:22
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Postat av: josefin

haha, försäkte att göra en sån fläta för ett tag sedan, det blev inte så lyckat. Mitt hår räckte inte till andra örat! :P

2008-10-31 @ 20:09:29
URL: http://juicycollection.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0