Te

Sitter här med en kopp te i handen. Strawberry smak. Dock är jag inte förtjust i te och har inte druckit på åratal men denna var riktigt god och jag ska lätt dricka den imorgon igen. Har i honung också, mums! Behöver något varmt till min hals just nu så den blir bättre (går på medicin och det gör så jag sover iallafall, men nu har jag träningsvärk i magen av allt hostande) så ska vara hemma från skolan imorgon med. Kommer på fredag istället, behöver en dag att vila upp mig på. Kollade på grey's innan, men var helt inne i datorn så förstod inte allt. Någon som vet när reprisen brukar gå? Kollar just nu på Dirty sexy money som har säsongstart idag. Såg hela förra säsongen så nästan ett måste att se denna. Serien är otroligt bra, fast lite konstig på vissa ställen. Menmen, ska inte störa er mer, ha en fortsatt trevlig kväll (ni som inte gått och lagt er än)På lördag blir det antagligen bio med massa, ska snacka mer med Izabell på fredag. Puss <3

 Jag vill ha sommar, sol och allt som hör därtill. Husvagn, pool, sola, STHLM, Bohuslän, vänner, stranden, solglasögon, tunna kläder, värme, m.m :*

Kommentarer
Postat av: sara

sv: Åh va härligt att ni åker till spanien i år igen!! jag är avis!!!!!!!!! ;) puss på dit sötis

2008-11-20 @ 08:28:58
URL: http://sarahphotot.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0