Emma

Gick in på sandras blogg och hittade till den här sidan. Sökte på mitt namn och fick upp den här beskrivningen:

Popularitet idag: Minskar
Placering på namntoppen 2007: 4
Namnsdag: 23 Juli
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 66367
Antal män med namnet i Sverige: 3

Emma är ett kvinnonamn av tyskt ursprung.
Emma är just nu ett av de populäraste flicknamnen. Sedan början på 1990-talet har namnet legat på första eller andra plats på topp-listan varje år.
Den 31 december 2005 fanns det totalt 64 069 personer i Sverige med namnet, varav 43 461 med det som tilltalsnamn.
År 2003 fick 1813 flickor namnet, varav 1349 fick det som tilltalsnamn.
Emma har många betydelser. Ett av dem är "den husliga".


Lite roligt att 3 män i Sverige heter det ^^ Stackars dom egentligen! Och vi är verkligen många Emmor i Sverige, 66367 :O Herregud asså!

Skolan idag, hände inte så mycket förutom att jag och michelle knäckte oss hela tiden på NO'n! Saknat henne! :/ Nu ikväll blir det grey's och sedan inte så mycket. Hade 87 nya inlägg att kolla idag på bloggkoll. Hur orkar alla? :p

visst är det kul att vara ego ibland?

Kommentarer
Postat av: malinm

Han sa faktiskt att han förstod mig men att han tyckte att det var tråkigt, för det är svårt att hitta någon som man ens kan bo ihop med (skratt), vet inte hur mycket du har läst om det jag har skivit om min hyresvärd, men ja du förstår mitt skratt om du har läst. Men ja, efter mycket om om men så tog jag mig ur det och han blev inte ledsen, arg eller besviken. Så det var en lättnad!

2008-11-26 @ 19:27:02
URL: http://malinm.se
Postat av: Ellinor

Klart man ska va EGO ;D

haha, har tagit en hel del idag när jag färgat hårtet ^^



SV: Du får se på fredag, men jag kan ge dig en ledtråd att det innehåller dynamit xD

2008-11-26 @ 20:39:09
URL: http://elliefant.blogspot.com
Postat av: madde

fin blogg :)

2008-11-26 @ 21:36:50
URL: http://madsy.blogg.se/
Postat av: julia

Det är extremt jobbigt!

i 7an hade man mvg i 8an kommer jag få g typ. I 9an ska jag satsa mera! men men, får helt enkelt stå ut :( :)

2008-11-26 @ 21:37:31
URL: http://weestman.blogg.se/

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0