081101

Den här kvällen (och dagen) spenderades då med Izabell. En av mina närmaste vänner. Var först i laholm och kollade 
på handboll. 93:orna. Tyvärr förlorade dom. Sen kollade vi en halvlek av herrlaget och då ledde de, så antar att de vann. Sen åkte vi hem (hon till sig, jag till mig) Och så kom hon vid fem. Ikväll har vi mest suttit vid datorn, skrattat och flummat. Det vi är bäst på alltså. :) Hon stack hem vid tio för hennes mamma kom då. (För kallt att köra moppe hem, så hon hämtar den imorgon, dock kunde hon inte sova här :( )

Precis nu när man ska börja skriva ett inlägg. Tror ni inte man hör massa idioter på moppar? Såklart gör man det. Alltid kör de förbi vårat hus med. Lite onödigt, eftersom stora vägen ligger bara några meter ifrån. När jag får moppe ska jag inte köra på småvägar sent på kvällen (okej den är bara halv tolv en lördagskväll men ändå) Störande att höra det ljudet.

Uppdaterar mer imorgon. Bjuder på en fulbild från camen. :)

That's me, osminkad
& flummig till 1000 ;}

Kommentarer

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0