Fy skäms!

Usch har verkligen inte varit på blogghumör nu på senaste tid så förlåt att jag inte uppdaterat! Men det ska det bli ändring på, fy skäms på mig! Kan berätta lite om min helg :]

Fredag - först skola, cykla till skummeslöv, spela lite onödig minigolf, cykla till fyren med mahlin träffade elin, cykla hem, sov, till becka åt fixade oss, förfest hos elin, massa skojj, sedan karsefors. Kändes som om allt hände. Jag hade iallafall jätteroligt och det hoppas jag att dom andra jag var med också hade? :] Blev lite dissad av en vän men men det gör inte så mycket. :] Har dock fullt av myggbett på benen. Kliar som in i! Åkte hem vid kvart över två med becka och sjöng för camilla :]

Lördag - kollade på fotboll med sanna och hanna. Ränneslöv vann, första vinsten den här säsongen tror jag. Gött! :) Sen på kvällen var jag med becka och pratade och busade med frida. Gick hem vid halv tolv :)

Söndag - vaknade vid tio, gick och kollade fotboll vid elva. VR-08 vs. HaSko. VR-08 vann med 5-0 tror jag. Väldigt bra spelat! :] Så nu har jag också bestämt mig för att börja träna med damlaget. Hoppas på att få upp konditionen och få börja spela i b-laget. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ta hand om mig själv och kanske ha en spa-kväll. Tror jag ska börja ha en spa-kväll/vecka. :)

det var lite om helgen. ;]


Kommentarer
Postat av: Sofia

Spa-kväll låter smart. Borde man kanske ha då o då :)

2008-08-31 @ 15:52:14
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com

Lämna avtryck här:

Namn:
Remember?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0